Charlie utvecklas

Sista veckan har varit lite jobbig om man tittar på sömnkontot som har gått en hel del minus. Hugo har hållit mig vaken. Jag trodde att han skulle börja sova nån gång men det verkar inte så. Mellan halv tre och fem har han varit vaken sex nätter i rad nu så nu tycker jag att det får vända för honom.

Charlie som är lite sen i sin motoriska utveckling, har hoppat över stadiet att vända sig från rygg till mage, åla sig och masa för att i helgen ta sina första steg. VI får väl se om det fortsätter eller om han kommer på hur man tar sig fram på alla fyra i stället. Tyvärr har jag inte lyckats fånga det på bild men det får bli i morgon.

Nu är det solsidan som gäller:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0