Då var man där igen

Jag undrar vad det kan bero på?? Barndomen, arvet, miljön?? Hur ska man kunna veta vad folk förväntar sig? Kanske är det ödet som har utstakat vägen och i så fall finns det nog inget man kan göra för att förändra det. Men jag undrar om det verkligen är så?? Vissa saker väljer man ju själv. Man blir tydligen inte klokare fastän man funderar.

Det går många tankar runt i huvudet just nu. Jag tror jag sitter inne för mycket och då  blir det lätt så. Snart är det i alla fall dags att hämta Noel på dagis och då är det färdigfunderat för idag:) Jag måste nog, tyvärr, väcka Charlie nu så att han hinner äta innan vi måste ut.

Bjuder på en bild av Hugo som har långdag idag och som därför inte kommer hem förrän halv fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0