Ledig dag


Fredagar är min lediga dag och vi har hunnit vara en sväng på församlingsemmet vilket var mycket trevligt. Jag har även tagit tag i mina mammakläder som jag ska försöka få bort. Vi behöver mer plats i garderobera:)

Annars är allt som vanligt här hos familjen Stenlinden. Skola, dagis, jobb, mat osv. Det bara rullar.

 

Lill Charlie har flyttat till eget rum och det funkar riktigt bra. Tur var det att Noel fyttade ut ur sitt annars vet jag inte hur vi skulle ha löst det. Nu har i alla fall pojkarna var sitt rum och alla är nöjda och glada.

 

Längtar till sommaren lite men först en lång och mysig vinter som jag hoppas blir fylld av glada äventyr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0