Dålig uppdatering, jag vet:(

Nu har det varit full rulle ett tag så jag har inte hunnit med bloggen alls. I torsdags så var våra "extrabarn" här så det innebar tre pojkar till i familjen så då var det inte en lugn stund men det var riktigt trevligt. I fredags så åkte vi tillsammans med min systers familj och mina föräldrar till Arvidsjaur för att fira lite födelsedagar. Det blev bad och pizza. Vi kikade även på en husvagn men den föll mig inte riktigt i smaken så den får nog vara.

I går blev det sista turen till backen och sen hälsade vi på grannarna. Idag har vi renoverat cyklarna och tagit en premiärtur. Då passade vi på att dela ut inbjudningskorten till Hugos kalas som blir på onsdag. Nu är fisken i ugnen och efter middan blir det biltvätt. Ja, ni hör - inte en lugn stund:) Tur att skolorna börjar om i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0