underbara helg.

Det har varit en helt fantastisk helg för familjen Linder, Stenberg, Stenlund. Fredag kväll blev det mys framför idol och jag chockade med att vara vaken till tjugo över elva och det händer inte alltför ofta. Lördagen var det kalas för Robin, många goda tårtor och en hel del besök. Tyvärr blev Robin rätt risig vid lunchtid, förmodligen på grund av all mat, tårta och kaffe som intogs, men runt middagstid piggnade han till igen.

Vi var bjudna på middag hos Thomas med familj och det var mycket gott och mycket trevligt. Tyvärr blev det hemgång rätt tidigt eftersom man har småbarn som ska isäng. När lilleman var lagd hade vi turen att få hit världens bästa barnvakt som alltid ställer upp, Bianca, som satt här till halv ett medan vi var och roade oss hos Erik och Helena. Det var mycket trevligt och det var tur att jag vann kortspelet för jag är en riktigt dålig förlorare så jag hade kunnat bli rätt sur annars. När kvällen började lida mot sitt slut blev det en promenad hem till sängen.

Nu är det söndag och jag hoppas på en lugn och mysig dag. Snart blir det lunch och sen skulle Lalla och Hanna komma förbi innan de drar vidare till Umeå. Tur det finns lite tårta kvar så att man kan bjuda på något gott.
Tack till familjen som är helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0