mormor

Mormor hämtade Hugo på fritids idag så han har nysskommit hem, mot sin vilja. Undra just vad man gör för fel när ens barn inte vill komma hem.

Robin ska spela poker ikväll så jag blir ensam hemma. Ska försöka njuta av tystnaden när barnen har lagt sig. Kommer säkert att bli sittande framför datorn en hel del. Man kan lätt fastna här. Just nu står min son bredvid mig och läser högt vad jag skriver. Han har blivit så duktig på att läsa. Nu fick han sig även ett gott skratt och undrade vad jag skriver egentligen. Han är för söt och nu blev han generad också.

Snart är det helg också och inget är planerat. 

Nu ska jag leka en stund med sönerna innan det är dags för kvällsfika. 

Kommentarer
Postat av: ao

lets do it! :)

2009-10-08 @ 22:48:19
Postat av: Marra

känns håret bra?? ;)

2009-10-12 @ 18:31:58
URL: http://marikalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0