lugn och ro

Eftermiddagen har varit hektisk, fastän vi inte gjort någonting nyttigt. Barnen har gått på fullvarv men just nu är Hugo på hockeyskola och Noel ser film så jag passar på att bara ta det lugnt.

Imorgon är en ny arbetsvecka, vilket betyder en hel del arbete. Jag tror även att det var en hel del kvällar bokade denna vecka, men det blir nog bra. På torsdag ska jag få göra slingor och jag måste erkänna att jag känner mig lite nervös. Det var ett antal år sedan det var någon slags färg i mitt hår eftersom jag har den oturen att jag är kraftigt allergisk mot hårfärg. Slingor brukar dock gå bra så jag hoppas på det bästa.

Jag ska även skicka in ansökan om efternamnsbyte i veckan så får vi se vad de beslutar. Sen är det ringar och en del kläder som ska inhandlas innan bröllopet men det blir nog nästa månad. Man får ta en sak i taget, det kostar ju en del och sen är det julklappar som också måste börja inhandlas. Jag och min sambo får nog nöja oss med att vara utan så satsar vi på barnen istället.

Nu är det dags att göra välling så lillebror får gå isäng snart.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag tror det kommer gå finfint på torsdag och håret! Längtar så jag får se! :)) Sen så får ni juh den bästa julklappen ever (på nyårs alltså) !! Sen när ni inte är alltför uppbokade kanske vi kan ta den där spelkvällen? kramis

2009-10-06 @ 10:29:43
URL: http://annoskarsson.blogg.se/
Postat av: sarah

Jag hoppas det.



Vi är inte uppbokade alltför ofta så det skulle vara himla kul med spelkväll snart. Kram, kram.

2009-10-07 @ 18:31:19
URL: http://hugonoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0